Η διδασκαλία
της ορθοφωνίας εστιάζει στους παράγοντες που συνθέτουν την ποιότητα του λόγου,
τους οποίους προσπαθεί να βελτιώσει, μέσω κατάλληλων ασκήσεων. Οι παράγοντες
αυτοί είναι οι εξής :
-Η ΑΝΑΠΝΟΗ
-Η ΑΡΘΡΩΣΗ
-Η ΠΡΟΦΟΡΑ
-Η ΕΝΤΑΣΗ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ
-Ο ΤΟΝΟΣ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ
-Ο ΡΥΘΜΟΣ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ
-Η ΔΟΜΗ και η
-Η ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Ο λόγος και γενικότερα ο
τρόπος έκφρασης καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό την εντύπωση που δημιουργούμε και
την επικοινωνία μας με τους άλλους. Βασικός στόχος των μαθημάτων είναι η
βελτίωση του λόγου κι η ανάπτυξη των εκφραστικών μέσων του ατόμου, ώστε να
ανταποκριθεί καλύτερα στις απαιτήσεις της προσωπικής και κοινωνικής -
επαγγελματικής του ζωής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου